(UPDATED) IKLAN - Menjual Novel-novel Terpakai dgn Harga Super Murah

by - Saturday, February 11, 2017



Assalamualaikum , saya tgh berpindah rumah and dalam mengemas-mengemas ni terjumpak pulak novel-novel lama (act tak la lama sgt , dlm tahun 2010-2014 camtu)


Harga memang murah sgt sbb tujuan utama saya sbb nk clearkan je skrg . apa yg penting skrg ni harga bawah ni tetap and postage free for 3 buku ke atas ! :) 

Ni total buku yg aku rasa still elok, walaupun ada kulit dia mcm buruk sikit. Isi dia still elok, tak koyak dan dapat manfaat dari buku tu :)



Te Amo Sayang -RM8
Impiana - RM8
Tarbiah Sentap Jilid 1 - RM8
Keistimewaan Makkah- RM5
Samar - RM3
Sehangat Asmara - RM8
Planet Bisnes DAO - RM8
Kau, Aku, Kita- RM8

Catatan MatLuthfi - RM8

Sha & Shah - RM8

Impiana-Misteri Terbongkar -RM8
Impiana-Finale RM8
Saiful Nang-Kisah Org Menang-RM10

Kahwin Pada Usia Muda- RM8

Wasiat-wasiat Rasulullah kepada
Ibnu Abbas - RM5

130 Kesalahan Mengerjakan Haji - RM4



Kalau berminat, jangan malu jangan segan pm saya melalui whatsapp 017-4260594(Aiman)


You May Also Like

9 comments

  1. Wahhh, berbaloi-baloi harga buku tu! Terbaikk!

    ReplyDelete
  2. Ada lagi ke buku ni? Tak jumpa pulak tarikh post ni so tak tahu la ni post lama ke baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah ada lagi :) berminat ke? ada lagi buku lain, japgi saya update :)

      Delete
  3. amboi harga runtuh betul jual ni

    ReplyDelete
  4. murahnya jual! untungla siapa yang dapat beli ni.

    ReplyDelete
  5. Aiman, ada buku senarai buku fixi tak? Kalau ada whatsappkan ke [013]2080366

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf ya. Saya takdak la buku fixi. Satu tu ja ada. Tu pun dh sold out. Sorry sbb dh lama tak update blog

      Delete