WISHLIST 2017 FROM LAZADA.COM.MY

by - Monday, January 30, 2017

alangkah indahnya hidup bila dapat usha web ni dgn duit berkepuk-kepuk dlm bank, kan ? Hahaha 
Okay , Assalamualaikum . Happy Chinese New Year ! Aku kena mula balik berblog ni sbab thru this aku boleh jana duit aku yg kian surut hari demi hari :)

Btw , aku mulakan comeback utk blog ni dgn WISHLIST 2017 yang aku nak sangat dari LAZADA !

Actually aku selalu sgt cuci mata tgok lazada ni tetiap hari , tp bila tgok dompet , hmmm tidur jelah hahahaha . Walau bagaimanapun , aku still nk buat wishlist supaya end of this year aku berpeluang utk nak beli ni hasil dri upcoming duit simpanan aku k .

Firstly , every teenagers' dream is to have a canggih phone one . Aku pun nak , and handphone yg paling aku nak buat masa skrang ni .... OPPO R9s .

Hahaha sebabnya aku nak phone ni sbb ofcourse camera oppo paling win setakat ni . And dia ada rupa iphone sikit tp aku tak suka ios , sbb payah sgt hahaha

Secondly , aku nak Hard Disk ! Sbb aku pakai macbook , so nak share document dgn laptop lain mmng susah skit so dgn adanya hard disk , bolehlaaa sesenang je aku nak share documents dgn kengkawan .


Ikutkan hati , aku nak je wishlist kan smua bnda yg dlm lazada tu tp stakat ni aku nk listkan dua bnda ni ja dlu . Actually aku tak kisah oppo apa pun asalkan oppo sbb aku nak kamera dia aaa ! Phone aku pakai skrg ni sakaiii sikit hm :(

Kbye , wait for another entry from me ok . do follow me ! on instagram @_aimansalleh


You May Also Like

0 comments