Sayonara Stationery Giveaway by NiniHanini

by - Friday, September 20, 2019

Assalamualaikum

hey. click the banner to join!
Hey peeps. Jom join sekali Giveaway dari Nini Hanini ni (banyaknya ni hehe). Done followed.

Hadiah yang diberi kiut je haha. Tapi, obviously saya tak berapa minat yang kiut miut ni haha. Saya suka collect stationery tapi lebih kepada benda yang simple je. So kalau saya menang pun (berharap jugak lah haha), yang bercorak kiut-miut tu akan diberi mungkin kepada anak buah ataupun kakak saya la kot. Okay hadiah yang akan diberi ni ada dua set, Sayo and Nara. Dua-dua pun menarik.


Tapi kalau diberi pilihan, saya lebih nak Sayo Pack tu sebab macam best Buncho Poster Colour Pallete tu, yang tu saya nak haha. Lepastu Postcard Penang Street Art tu pun nak jugak, walaupun saya orang Penang tapi tak pernah pun tangkap gambar kat Street Art tu haha. Notebook tu pun macam nais gak buat tulis nota dengan sticky note tu.

Okey yang corak bunga-bunga tu boleh la bagi anak buah saya haha ataupun untuk decorate hadiah untuk bagi kat orang ke, pun nais jugak hehe.

Alright, that's all. Tak menang pun takpe. Yang penting kita support sesama blogger hehe. Yang bebetul minat tu boleh la cuba nasib join giveaway ni. Menarik ni :D

You May Also Like

11 comments