HELLO . It's me :)

by - Wednesday, April 06, 2016

Hai semua ! *waving*
Ok , ni first entry aku yg aku tulis sendiri (dua post sblm ni GA je semua n dah menang satu haha) , ok di sini aku nak introduce myself . Who is me? Nama sebenar Muhamad Aiman bin Salleh . Dikenali dgn nama Aiman , aimansalleh dan kons (gelaran kat skolah je kot) . Mai mana ? Berasal dari bumi utara tanpa sultan iaitu Pulau Pinang . Umur ? Berumur sudah dua angka tapi masih satu di angka pertama , ok 18 dah . Spm ? Done . Result ? Boleh tahan laa emm . Dulu sekolah mana ? Igop time f4 f5 . Igop tu apa ? Cer google . 


"The first impression is the best impression ,"

Result spm aku taklah gempak sangat , sebab dalam sebelas subjek yang aku ambik . Satu pun takdak A+ . Cumanya result aku taklah teruk . Ada 3 Cemerlang Tinggi , 6 Cemerlang , 1 Kepujian Tertinggi and 1 Kepujian Atas . Alhamdulillah for the result . yang tak A tu dua2 subjek sains . N skrng dalam dilema sebenarnya untuk nak ambik course apa . Klau ikut result aku ni , paling sesuai untuk sambung is LAW . Tapi aku ni bukanlah jenis yang suka membaca dan menghafal adumakkk . Aku minat subjek mengiraaa . 

Di mana jalan aku ni ? Keliru .

"Kekadang Allah bagi apa yang kita perlu , bukan bagi apa yang kita nak ,"

Yo , aku memang pegang dgn kata-2 ni , semalam result IPG dah keluar . Aku salah seorang yang mengisi borang tu . bila dah cek , adumakk tak dapat . so aku pikir mesti bebudak yang cemerlang ja yang dapat . tuptup , kawan aku ramai yang dapat . Yang 5A 6A banyak dapat (jeles tu takla sangat) haha . ramai yang kata bukan rezeki aku kat sini , maybe uni yang lagi baik kot . Ok .

Sekian saja tazkirah Pak Abu malam ni haha . Such a sinner and noober in blogging yahh .

Sekian , Assalamualaikum 

byee




You May Also Like

0 comments