Mekzumbie 2k19 August Giveaway

by - Wednesday, August 21, 2019

Assalamualaikum

klik je banner kalau nak join!

Again, giveaway! Okay ni syarat-syaratnya ye. Credit to Mekzumbie ye

1. GA ini terbuka kepada semua follower blog aku ni.

2. Korang perlu follow dua instagram which is aku punya I AM TRACEY,  lepas tu another one ta.authentics

3. Kemudian, korang kena buat 1 entri yang sangat mudah yang mempunyai logo GA, dan hiperlink kan entri itu ke entri ini. 

4. Setelah selesai semua step 1 hingga 3, then korang kene komen kat entri ini dengan maklumat
(a) link entry yang mengandungi logo GA ini.
(b) link atau pun nama instagram korang. (Yang ni supaya aku bole check nanti hhuhuhu)


Itu sahaja. Mudah kan? Dah alang-alang cakap pasal Instagram ni, follow lah ig saya jugak ya hehe. Tekan je gambar saya kat sidebar tu haha. kalau nak search, @aimansallehh hehehe

*kalau ada link blogger, memang guaranteed saya follow back. jangan risau. kalau takde tu, boleh je dm hehe*

You May Also Like

7 comments

  1. Tadi singgah blog mekzumbie nmpk list peserta GA. terus blogwalking sini. Semoga murah rezeki yeee

    jemput la singgah https://theathra.blogspot.com/ kalau free nnti :D

    ReplyDelete
  2. selamat menyertai GA ye. semoga ada rezeki nanti. Amin :-)

    ReplyDelete