HASRULHASSAN.COM : Segmen Bloglist Akhir Tahun 2017

by - Friday, October 06, 2017

Biar Tahu Dengan Ilmu - HASRULHASSAN.COM
click the above banner to join ! 

Assalamualaikum, 
It's been a while since the last post, right? Haha dah masuk degree ni mood nak berblog ni dah tak sekerap macam time cuti dulu dah. Dah alang-alang tengah bosan nokharomm ni hahahaha, aku decide nak join segmen ni sebab dia bebas nak cerita apa pun en!

Btw even aku tak tulis blog, aku still gak at least seminggu sekali usha blog ni, tapi tak sempat la nak blogwalking. Actually degree life tak la sibuk mana *maybe sebab awal lagi atau course aku yg tak sibuk sangat* hahaha serious talk! Assignment pun ada kadang nak taknak ja HAHAHA, mungkin belum masa lagi kot kan.

Walaupun tak sibuk still aku malas nak update blog. Tapi Alhamdulillah la haritu aku menang Lazada Merdeka Contest *yuhuu dapat voucher rm200* . Aku tak redeem lagi, ingat time cuti midsem ni baru nak order, aku cadang gak nak beli something kat mak aku sebab dia dah banyak guna duit untuk aku belajar ni kan. So sementara ada duit free ni boleh la aku beli rak ka apa-apa yang patut kat rumah tu hahaha

Back to the post purpose, sebab malam ni aku free dan wifi kolej laju ja sebab ramai balik, aku nak jugak jawab soalan yang HH bagi kat post ni.
  • Tulis mengenai apa yang diceritakan di blog anda - describe your blog what is all about.
Actually tujuan aku buat blog ni masa sekolah menengah ((tak ingat form berapa)) saja-saja ja dulu sebab aku suka tengok animation orang edit semua tu , nampak menarik. Pastu bila lama-lama dah bosan, aku tinggal kejap. Lepas SPM, aku start balik sikit-sikit and aku found out something yang best which is GIVEAWAY!! Dia nampak best bila first time aku menang photo album in my first/second try dalam GA ni. Dah lama-lama blogging ni aku macam suka pulak share benda-benda yang best sebab orang dalam Blogger ni supportive belaka (serius!)

And nowww , my blog becomes messy of combination of GA, segmen, some sharing session and so on!

  • Tulis bagaimana anda boleh ketahui mengenai kewujudan blog saya.
I started knowing this blog by blogwalking (i guess) . yes most of the bloggers i didn't know pun kat luar. dari blogwalking la i know most of them then i followed their pages, ig, and so on.

    • Tulis harapan anda apabila sertai segmen ini.
Harapan aku sama ja kat semua segmen pun , first nak tambah kenalan kat sini, pastu kalau boleh nak follow kat Ig @aimansallehh . Jangan lupa follow . Pastu kalau boleh harapan nak menang la kan hehe :D 

Last word, jangan lupa join segmen ni. Terhad 30 0rang ja tau! Pat pat!

Lots of Love !
Aiman, 
KKNC Nilai

You May Also Like

4 comments

  1. Ohh student lagi. Saya pernah post ttg tips bagaimana nak update blog jika anda seorang student, dan bbrp tips lagi berkaitan blogger yang sedang belajar.

    Sbb apa? Sbb ramai blogger yang terkenal sekrang dulu bermula tulis blog semasa mereka study, contohnya Fatin Liyana ...:) ada bebrapa lagi

    ReplyDelete
  2. BTW, blog sudah terpilih masuk dalam bloglist saya. Tahniah dan terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Salam kunjungan..line lancar cantik tittle blog

    ReplyDelete