Shopee Live Skuad Stylo, Berhibur Sambil Membeli-belah: Jom tonton selebriti dan influencer tempatan kegemaran anda!

by - Friday, September 08, 2023

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Bersedia untuk berhibur dengan Shopee Live Skuad Stylo yang mengetengahkan gabungan fesyen, kecantikan dan hiburan. Strim langsung ini akan bersiaran setiap hari pada jam 8 malam di Shopee Mamak. Anda pasti teruja dengan konsep shoppertainment serba baharu yang menawarkan diskaun hebat serta peluang untuk menyaksikan influencer dan selebriti kegemaran beraksi di hadapan skrin.

Barisan Selebriti dan Influencer Popular Kegemaran Anda

Strim langsung ini menampilkan influencer Syamira Zahar, Najiah Hassan, barisan selebriti Elfira Loy, Sherry Alhadad dan Zoey Rahman. Ini baru sahaja permulaan! Shopee Live Skuad Stylo ada ramai lagi barisan influencer dan selebriti yang akan menghiburkan anda, dan pada masa sama anda boleh menikmati tawaran hebat fesyen dan trend kecantikan terkini.

Ekstravaganza Fesyen dan Kecantikan

Jangan ketinggalan untuk mendapatkan produk kecantikan terkini dan terhangat! Diwujudkan untuk memenuhi kehendak berfesyen anda, Shopee Live Skuad Stylo adalah sumber untuk mendapatkan trend fesyen dan kecantikan terkini. Sama ada anda sedang mencari pakaian yang sesuai untuk majlis keraian atau anda ingin menambahkan koleksi produk kosmetik anda, Shopee Live Skuad Stylo mempunyai pelbagai produk pada harga berpatutan!

Saksikan Selebriti Kegemaran Anda ‘Showdown’

Shopee Live Skuad Stylo juga akan membawakan hiburan ke next level dengan segmen Showdown kami. Saksikan influencer dan selebriti kegemaran anda bertarung antara satu sama lain, mempamerkan bakat dan kemahiran unik mereka. Jangan ketinggalan kerana anda juga berpeluang untuk mengambil bahagian dalam Showdown!

Undi dan Menang dengan Web Mikro dalam Aplikasi Shopee

Tunjukkan sokongan anda dengan mengundi selebriti dan influencer kegemaran anda semasa segmen Showdown. Anda cuma perlu layari laman web mikro dalam aplikasi Shopee dan undi kerana kami pendapat anda penting buat kami. Dengan mengambil bahagian, anda berpeluang memenangi Shopee Coins, lalu memeriahkan lagi segmen ini.

Baucar Diskaun Eksklusif 50% selepas 8 malam Setiap hari

Nak lagi best? Ada baucar diskaun eksklusif 50%! Ya, anda membacanya dengan betul. Dapatkan baucar ini dan gunakannya untuk pembelian Shopee Live anda, pasti lebih jimat dan berbaloi.

Bermacam-macam Hadiah untuk Penonton Bertuah

Bukan itu sahaja, anda juga boleh menang Shopee Coins dan pelbagai hadiah menarik secara automatik apabila anda membuat pembelian semasa Shopee Live Skuad Stylo. Lebih banyak anda membeli, lebih tinggi peluang anda untuk memenangi hadiah eksklusif. Ini adalah tanda penghargaan kami terhadap anda yang merupakan sebahagian daripada komuniti pembeli dan peminat kami yang terbaik.

Tandakan Kalendar Anda supaya Tidak Ketinggalan

Bermula 6 September, Shopee Live Skuad Stylo akan berlangsung setiap Isnin hingga Jumaat pada jam 8 malam di Shopee Mamak. Pastikan anda menonton gameshow Kotak Duit edisi khas kami yang merupakan sebahagian daripada kempen 10.10 kami yang akan datang. Anda pasti terhibur, jadi jangan ketinggalan.

Sediakanlah makanan ringan kegemaran anda, selesakan diri, dan bersiap sedia untuk berhibur. Anda bakal mengalami pengalaman ekstravaganza membeli-belah sambil berhibur serba baharu. Jadi, mari shoppertainment, dan bersiap-sedia untuk membeli-belah, mengundi dan menang bersama kami. Jom tonton Shopee Live Skuad Stylo!

Untuk maklumat lanjut tentang Shopee Live Skuad Stylo, layari https://shopee.com.my/m/shopee-live-skuad-stylo.

You May Also Like

0 comments