Cuba Zus Coffee Watermelon Series - Dapat Free Keychain Cute!

by - Saturday, March 09, 2024

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 

Dah lapuk dah tapi baru rasa nak share haha! Beberapa minggu lepas (dalam bulan Februari 2024) aku  dapat cuba air Zus Coffee - Watermelon Series. Limited Edition kot rasanya. Ada dua jenis air - Watermelon Latte dan Watermelon Frappe. 


Watermelon Frappe - sedap weh. Rasa tembikai dengan susu tu semua cukup! Pastu whipping cream kat atas tu memang surr. Tapi makin lama bila ais makin cair, makin kurang sedap sebab dah tak manis dah. Overall, 8.5/10 

Watermelon Frappe - 8.5/10


Watermelon Latte. Kopi dan tembikai - kombinasi yang agak pelik tapi not that bad sebenarnya. Tidak terlalu manis dan kopi dia tak kuat sangat. Overall 6/10 !

Watermelon Latte - 6/10

Yang paling utama kenapa aku cuba dua-dua air ni sebab nak dapat keychain free! Terbaca kat Tiktok yang keychain ni dah banyak outlet yang sold out tapi nasib haritu masih aku beli tu masih ada, walaupun aku order waktu petang. Outlet - Gurney Plaza Penang. 

Keychain - 10/10

Selain tu dapat jugak sticker. Sticker ni aku nampak semua order walaupun air kopi selain tembikai ni pun akan dapat jugak. 


Minggu sebelum tu aku beli Spanish Latte dapat Angpao! Yang ni pun lawa jugak. Okay puasa Zus sebulan sebab banyak sangat ni gula hahaha. Btw, order dekat apps gais. Boleh kumpul point pastu boleh redeem Zus free! Sekian. Clear draft bulan 2 hehe.

You May Also Like

1 comments

  1. Aah hari tu ada beli pun dapat angpau, sticker pun ada. Tak try pun watermelon tu takut rasa pelik. Hihi

    ReplyDelete