Ramadan Bersama Shopee: Destinasi Utama Keperluan Ramadan Anda

by - Friday, February 23, 2024

Ramadan Bersama Shopee: Destinasi Utama Keperluan Ramadan Anda |
Sama-sama Memberi, Sama-sama Meriah


Menjelang Ramadan yang bakal tiba, Shopee mengajak anda untuk bersama membeli-belah keperluan Ramadan dengan kempen Ramadan Bersama Shopee! Alami perjalanan membeli-belah yang penuh dengan kemudahan dan penjimatan, yang menjadikan Shopee destinasi utama anda untuk mendapatkan keperluan Ramadan. 

Nikmati Kemudahan Penghantaran Percuma, Tanpa Perbelanjaan Minimum 
Dengan tawaran Penghantaran Percuma Shopee, pembelian menjadi mudah dan tanpa risau kerana tiada perlu berbelanja minimum. Teroka pelbagai jenis produk dari barang kemas elegan dari Habib dan Masdora kepada barangan penjagaan kulit dari Skintific, dan barangan untuk solat yang ditawarkan Siti Khadijah. Temui pakaian sesuai untuk Raya terkini dari jenama popular seperti Naelofar, Panda Eyes, Zoe Arissa, dan banyak lagi. Nikmati pelbagai lagi keperluan Ramadan seperti kurma sedap, dekorasi rumah, keperluaan memasak iftar yang dihantar terus ke rumah anda. Dengan Shopee, pengalaman membeli-belah anda sepanjang bulan Ramadan dipertingkatkan memastikan keperluan anda dihantar dengan mudah dan mampu milik.     

Nikmati Promo Ramadan Super Seringgit 
Bersiap sedia untuk menikmati Promo Ramadan Super Seringgit yang mengetengahkan barangan terpilih pada hanya RM1 setiap hari pada 12 tengah hari. Daripada Baju Raya berjenama eksklusif dari Jovian dan Zoffya, kepada makanan tradisi dan gadget moden, tawaran ini membawakan nilai dan penjimatan hebat, memastikan persiapan Ramadan anda adalah senang dan berbaloi. 

Nikmati Baucar Diskaun sehingga 70% di Shopee Live
Mulakan perjalanan membeli-belah anda dengan baucar diskaun sehingga 70% di Shopee Live. Temui diskaun hebat terhadap pelbagai jenis produk sambil menikmati Shopee Live yang berinteraktif dan menyeronokkan. Sama ada anda mencari pakaian Raya, keperluan rumah, atau hadiah untuk mereka yang tersayang, baucar kami memperkasakan anda untuk menikmati penjimatan hebat dari kesenangan rumah anda. 

Lebih Nilai untuk Penjawat Awam dengan Ganjaran Ekstra 2 Hari
Dengan pengumuman oleh Kerajaan baru-baru ini tentang pembayaran awal Bayaran Insentif Awal Kajian Sistem Saraan Perkhidmatan Awam kepada penjawat awam untuk membolehkan mereka membuat persiapan Ramadan dan perbelanjaan balik-ke-sekolah, Shopee mengambil peluang ini untuk memberikan anda lebih nilai. Tandakan kalendar anda untuk 23 dan 24 Februari, kerana Shopee membawakan jualan 2-hari istimewa untuk barangan keperluan Ramadan melalui webmikro Ganjaran Ekstra 2 Hari. Tambahan lagi, bersiap sedia untuk menebus baucar tambahan untuk penjimatan ekstra. Jangan ketinggalan untuk berjimat besar dan gunakan persiapan anda sepenuhnya!

Sertai Tap & Win Bonanza Shopee
Bersiap-sedia untuk bergembira dan menang hadiah dengan Tap & Win Bonanza Shopee! Bermula 20 Februari, ‘tap’ untuk kumpul tiket emas setiap hari dan berpeluang memenangi hadiah hebat seperti Thermomix TM6 All-In-One Smart Kitchen, KitchenAid Artisan Tilt-Head Stand Mixer (4.8L), Khind 25L Electric Oven OT25B, dan Dibea D18 Pro Cordless Vacuum Cleaner sepanjang Ramadan. Dengan setiap ‘tap’, peluang anda untuk menang hadiah menarik, baucar penjual dan Shopee Coing jadi bertambah besar. Nikmati keseronokan menang terutamanya ketika hari kemuncak di mana peluang anda untuk menang menjadi lebih hebat. Sertai keseronokan dan ‘tap’ untuk menang hadiah hebat! 

Peraduan Ubah Suai Rumah untuk Raya Shopee
Menangi ubah suai ruang tamu idaman anda berjumlah RM10,000 sempena sambutan Aidilfitri yang bakal tiba. Sehingga 3 Mac, setiap pembelian RM30 atau lebih terhadap barangan Rumah dan Gaya Hidup di Shopee membolehkan anda menyertai peraduan ini. Anda cuma perlu isi borang ini dan hantar sekeping gambar ruang tamu anda dan berbelanja RM30 terhadap barangan Rumah dan Gaya Hidup di Shopee untuk menyertai. Cepat, jangan ketinggalan  untuk mendapatkan peluang ini untuk mengubah ruang tamu anda untuk menjadi lebih cantik dan selesa sempena musim Hari Raya! 

Jangan Ketinggalan dengan Kuiz Ramadan & Pencarian Baucar
Sertai Kuiz Ramadan kami pada 25 Februari pada jam 12 tengah hari dan 3 petang untuk menjawab soalan berkaitan Ramadan dan menang Shopee Coins dan baucar. Uji ilmu pengetahuan anda, belajar, dan nikmati ganjaran sambil meraikan semangat Ramadan dengan Shopee! Tambahan lagi, dari 26 Februari, sertai Pencarian Baucar Ramadan di mana anda perlu menyelesaikan kod dan teka-teki untuk mendapatkan baucar eksklusif untuk diskaun, penghantaran percuma, dan pelbagai promo lain dengan melengkapkan cabaran harian. Aktiviti-aktiviti ini menambahkan keseronokan membeli-belah, menawarkan penjimatan hebat, dan meningkatkan pengalaman membeli-belah Ramadan anda. 

Baucar Harian Bazaar Dalam Talian ShopeeFood untuk Buka Puasa!
Tingkatkan pengalaman buka puasa anda dengan baucar eksklusif yang ditawarkan setiap hari di Bazaar Dalam Talian ShopeeFood bermula 9 Mac. Nikmari kemudahan baucar Penghantaran Percuma yang menawarkan diskaun RM3 tanpa perbelanjaan minimum, yang boleh didapati setiap hari sepanjang Ramadan. Tambahan lagi, nikmati penjimatan dengan baucar diskaun makanan untuk penghantaran; diskaun RM10 dengan perbelanjaan minimum RM24, dan diskaun RM18 untuk perbelanjaan minimum RM50. Dengan baucar harian ini, Shopee memastikan pengguna boleh menikmati hidangan makanan menyelerakan sambil menikmati penjimatan hebat sepanjang bulan Ramadan. 

Memberi Kembali kepada Komuniti: #ShopeeGivesBack untuk Ramadan
#ShopeeGivesBack menjalankan inisiatif Ramadan dan Raya untuk menyokong komuniti memerlukan dengan kerjasama bersama Mydin bermula bulan Mac. Pengguna boleh turut sama menyokong dengan membeli bungkusan barangan keperluan melalui kedai rasmi #ShopeeGivesBack di Shopee Mall, yang membekalkan barangan makanan harian untuk mereka yang memerlukan. Mesej kempen ini iaitu “Derma Care Box Hari ini! (Donate a Care Box Today!)” menggalakkan pengguna untuk membawakan impak positif semasa meraikan Ramadan dan Raya, dan memupuk semangat belas kasihan dan murah hati. Melalui #ShopeeGivesBack, Shopee berazam untuk menyatukan komuniti melalui aktiviti-aktiviti kebajikan. 

Program Ramadan Bermakna dengan Shopee Live
Bermula 12 Mac, tonton pelbagai rancangan menarik yang dicipta untuk meningkatkan pengalaman rohaniah dan masakan. Tonton Tazkirah Shopee untuk perbincangan ilmiah yang dihoskan Ustaz dan Ustazah berpengetahuan, yang distrim langsung 3 kali setiap minggu. Tonton Mari Mengaji setiap 2 kali seminggu  yang membawakan bacaan Al-Quran dan terjemahan bersama ustaz bertauliah. Dan untuk penggemar memasak pula, nikmati resepi makanan sedap dengan menonton Menu Iftar Shopee yang membawakan persiapan hidangan makanan unik yang dicipta chef terkenal, berstrim langsung 3 kali seminggu. 

Lebih Banyak Promo: Promo Sahur 5 Pagi & Promo Moreh 10 Malam
Ditawarkan untuk meningkatkan pengalaman Ramadan anda pada jam yang bersesuaian dengan perjalanan berpuasa anda, jangan ketinggalan untuk mendapatkan promo ekstra semasa sahur dan moreh bermula 12 Mac. 

Temui Kesemua Promo dan Banyak Lagi di Salam by Shopee 
Terokai webmikro Salam By Shopee, yang dicipta untuk menjadi rakan Ramadan anda dari segi rohani dan secara praktikal. Dapatkan akses terhadap doa dan hadis, waktu sahur dan buka puasa, pelbagai aktiviti, dan resipi sedap, bersama promo eksklusif dan pelbagai program yang dipribadikan khas sempena Ramadan dan Raya. 


You May Also Like

1 comments

  1. Berdekatan dengan ramadhan dan hari raya ini, memang makin suka belanja lewat market place macam shoppee. Krn biasanya diskount banyaaak dibagi👍👍. Saya pun nak hunting beberapa barang buat perayaan hari raya

    ReplyDelete