Wordless Wednesday | Light for the Lost Soul by Mizz Nina

by - Wednesday, August 25, 2021

 Wordless Wednesday | Sebab tak ada idea nak menulis dan bersawang dah sini. Kita ternampak buku yang tengah baca tak habis lagi ni dekat atas meja, nak share lah sikit gambar buku ni. 

LIGHT FOR THE LOST SOUL

Aku beli buku ni bulan 3 haritu rasanya. Beli dari official website Iman Publication. Harga dekat official website lebih mahal sikit dari bookstore dan Shopee dan yang ni lagi eksklusif sebab ada tandatangan penulis sekali. Lagi special! 


Walaupun berbulan aku baca wish tu, aku masih tak dapat tangkap maksud perkataan last sekali tu haha. Anyone faham? 


Kita share satu petikan ayat. Yang bermaksud, untuk berubah ke arah kebaikan, kita kena teruskan perjalanan setapak ke tapak yang seterusnya. Tapi ingat, setiap tapak atau langkah kita tu tak perlu sempurna pun. Sebab kita adalah manusia yang secara fitrahnya melakukan kesilapan, kita bukan Allah yang paling sempurna

And yes, aku baru mula berjinak dengan tagging2 sebab dengan buat aktiviti (tagging dan highlight point penting), semangat untuk aku nak membaca tu makin tinggi. Lepasni kalau dah tak sibuk sangat boleh dah kot nak habiskan lagi setengah lagi. Baru nanti buat review penuh pasal buku ni. 

You May Also Like

1 comments