Gong Cha Perkenalkan Siri e-Drinks Pertama Bersama Shopee

by - Thursday, September 03, 2020

Salam 3 September | Siapa kat sini peminat bubble tea? Siapa pulak kat sini kaki Shopee? Haa kat sini ada berita gembira tau!

Rantaian bubble tea kegemaran Malaysia, Gong Cha dan platform e-dagang No.1 di Malaysia, Shopee berganding bahu untuk menambahkan lagi kehangatan dan keseronokan Kempen Shopee 9.9 Super Drinks. Dengan gandingan hebat ni, pastinya akan mengukir senyuman lebar dekat semua orang yang tertunggu-tunggu jualan hebat Shopee ni. 

Kali ni, Gong Cha memperkenalkan tiga minuman terbaru dan yang istimewa sempena jualan hebat ni iaitu Mango Matcha Latte, Mango Latte dan Mango Marble. Minuman yang ekslusif ni diperkenalkan khusus untuk kempen jualan terhebat dan terbesar tahunan Shopee - Shopee 9.9 Super Shopping Day.


Mango Matcha Latte

Minuman Mango Matcha Latte dengan tiga lapisan dan menarik ni terdiri daripada puri mangga, perasa yang kaya dengan matcha dan susu segar penuh krim. Kalau korang fikir yang kombinasi ni agak aneh dengan campuran pahitnya matcha dan manisnya mangga tu, korang kena cuba dulu tau. Sebenarnya dua kombinasi ni saling melengkapi antara satu sama lain. Janganlah lepaskan peluang mencuba kombinasi ni dengan Mango Matcha Latte yang pasti akan trigger deria rasa korang.


Mango Latte

Flavour yang sangat halus dan on point, Gong Cha kini memperkenalkan Mango Latte. Teh Hijau yang dibancuh segar dan sempurna diblend bersama susu segar dan ditambah pulak dengan kepingan mangga yang memberi tekstur yang unik dan pasti ketagih untuk diminum. Kesegaran dan versi berbuah dari latte teh hijau ni pasti menjadikan sesuatu yang tak mampu untuk ditinggalkan! Dijamin tak menyesal!


Mango Marble

Kisaran mangga, dipasangkan pula dengan susu teh hijau dan buih susu signature dari Gong Cha, membentuk tekstur marble yang menarik dan ini menjadikan itu namanya. Kombinasi yang kaya, buih susu berkrim dan rasa flora dari buah mangga tu akan menjadikan minuman ini sangat segar lagi-lagi pada perjalanan yang menggembirakan bersama rakan-rakan.


Buat pertama kalinya, Gong Cha kini memperkenalkan siri e-drink yang mana minuman ni hanya boleh dibeli secara digital melalui aplikasi Shopee dan self-collect dekat outlet Gong Cha yang dipilih. Dapatkan sekarang Shopee x Gong Cha e-drink series secara ekslusif di Shopee melalui laman Food & Services di aplikasi. Shopee 9.9 Super Drink Voucherss boleh ditebus di semua cawangan outlet di seluruh Malaysia dari sekarang hingga 27 September nanti tau.

Buat peminat semua boleh nikmati minuman ni semua pada harga permulaan RM7 (NP: RM 10) dari sekarang hingga 13 September. Jimat banyak bila beli minuman pada tarikh 6 Sept dan 9 Sept dengan harga cuma RM5.

Jangan lupa masukkan promo code GC99 sebelum checkout dan dapatkan 30% coins cashback (capped at RM5) untuk pembelian e-drink series di Shopee dari 1-9 September.

Shopee 9.9 Super Drink diperkenalkan bersempena Shopee 9.9 Super Shopping Day, yang mana berlangsung sekarang sehingga 9 September 2020. Selain tu, dapat jugak kempen yang sangat menarik, antaranya penghantaran percuma dengan belanja minimum RM9, Shocking Sale harian dengan serendah RM9, vouchers 50% off dengan hadiah sehingga RM 99,000 untuk dimenangi melalui Shopee Games.

Tunggu apa lagi gais? Jom layari https://shopee.com.my/gongcha-shopee-series sekarang!

You May Also Like

2 comments

  1. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    ReplyDelete