Bufet Ramadan 2022 di The Light Hotel, Pulau Pinang

by - Thursday, March 24, 2022

 


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Minggu lalu aku berpeluang memenuhi jemputan ke 'Food Review' sempena Buffet Ramadan 2022 di Hotel The Light di Pulau Pinang. Jemputan yang aku peroleh ini bukan atas nama blogger tetapi hadir sebagai wakil syarikat. Tak sangka ramai blogger dan media di kawasan Pulau Pinang yang turut hadir. 

Kembali pada Bufet Ramadan di The Light Hotel. Bertemakan Gurindam Lagenda, bufet Ramadan kali ini menyajikan pelbagai sajian terdiri daripada tradisional, tempatan dan sajian timur tengah. Western pun ada!









Terlalu banyak sangat pilihan yang disajikan dan semuanya sedap-sedap! Aku sendiri pun tak sempat nak rasa semua. Yang sempat aku rasa tu dan yang paling sedap bagi aku dia punya dessert dan lamb shank!






Harga untuk set Bufet Ramadan 2022 di The Light Hotel:

Dewasa : RM118.00+
Warga Emas: RM98.00+
Kanak-Kanak: RM80.00+

Sekarang masih terbuka Early Bird Promo dengan harga RM98.00 sahaja melalui tempahan di +6043821111.

Untuk maklumat lanjut:

Lokasi: The Light Hotel Penang, Lebuh Tenggiri 2, Bandar Seberang Jaya, Penang, Malaysia.

Laman web: thelighthotelpg.com
FB: www.facebook.com/thelighthotelpg
Instagram: www.instagram.com/the_light_hotel
Email: info@thelighthotelpg.com
Call: +6043821111

You May Also Like

6 comments

  1. bestnya! why la buka time ni..menyesal..da lapo

    ReplyDelete
  2. Sedap2 semuanya. Nampak macam banyak dah pakej2 berbuka yang berbaloi bulan ramadan nih kan. Anyway jom check out : https://eksplorasilea.com/pemenang-giveaway-eksplorasilea-march/

    ReplyDelete
  3. omg food!!!
    oh btw

    Congratulations!

    https://www.raydahalhabsyi.com/2022/04/congratulations-preloved-giveaway-lucky.html

    ReplyDelete
  4. singgah sahur hhehe jemputlah ke blog saya
    https://blogkatek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. scroll laju2 mokcik tak sanggup tgk gambar makanan tuu hoho

    ReplyDelete