Jom Dapatkan Pelbagai Maklumat Dan Tips Kesihatan Yang Santai

by - Friday, June 05, 2020

Assalamualaikum,


Apa khabar semua? Semoga kita semua sihat-sihat belaka. Dalam keadaan dan faktor kesihatan kita hari ini, kita sering didedahkan dengan pelbagai info baharu di laman sesawang dan media sosial. Kadang tu dikongsikan info kesihatan bertujuan semata-mata untuk menjual produk yang belum tentu selamat, dan info yang dikongsikan belum tentu sahih.


Oleh itu, harini aku nak kongsikan satu laman web yang selalu aku jadikan rujukan iaitu laman web Tips Kesihatan. Dekat sini aku boleh dapatkan informasi berkenaan penyakit, jenis rawatan dan yang paling best mestilah sebab ada banyak tips untuk kekalkan gaya hidup sihat. 

Apa yang aku suka tentang web ini adalah sebab penulisannya yang santai, mudah difahami dan kalau ada terma perubatan pun akan diterangkan secara ringkas. Pendek kata, kita yang tak ada background perubatan pun boleh faham terma yang digunakan sebab penulisan yang best ni.

Selain itu, setiap artikel yang ada kat sana boleh dicetak atau print. Bolehlah ditunjukkan dekat mak ayah atau sesiapa saja yang mungkin kurang tahu mengakses ke laman web tersebut. Senang je, cuma perlu tekan ikon 'print' dekat hujung artikel tu je. Format printing pun memang cantik dan tak serabut untuk dibaca.

Menarik kan? Kalau korang nak cari maklumat berkaitan sebarang penyakit atau apa-apa sahaja berkaitan kesihatan bolehlah melawat ke sana ya. Kongsikan kat kawan-kawan semua. Kalau tak ada sakit pun, apa salahnya tambah ilmu kan. Hehe. Klik je Tips Kesihatan okey. 

You May Also Like

4 comments

  1. Terima kasih atas perkongsian

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..jom follow blog aku ya Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan.. Terima kasih sekali lagi..ya

    ReplyDelete
  3. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete